Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

L'oreal Miss Manga Mascara

Γεια σας, 
στη σημερινή ανάρτηση θα σας παρουσιάσω δύο mascaras που αγόρασα πρόσφατα από την εταιρεία L'oreal.

Μπορείτε να τις βρείτε εδώ και εδώ.

Πρόκειται για τις πολύ γνωστές mascaras Μiss Manga, οι οποίες βγαίνουν σε τρία χρώματα.
Εγώ επέλεξα να πάρω την κλασική μαύρη, αλλά και τη μοβ.
Μπορώ να πω πως με έχουν αφήσει απολύτως ευχαριστημένη και οι δύο.







Έχουν ένα τρίχινο κωνικό και μεγάλο βουρτσάκι, το οποίο δίνει απίστευτο όγκο και μήκος.

Όσον αφορά τη μαύρη, δίνει ένα πολύ έντονο χρώμα και προσδίδει ένταση στο βλέμμα.
Η διάρκειά της είναι εξαιρετική, δεν κομματιάζεται και φεύγει εύκολα με ένα διφασικό λαδάκι ντεμακιγιάζ.


Σχετικά με τη μοβ, αν και δεν έχει το έντονο χρώμα που περίμενα να έχει, μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα που δίνει στις βλεφαρίδες. Τη χρησιμοποιώ κυρίως για τις κάτω βλεφαρίδες, σε συνδυασμό με μια μοβ σκιά, για πιο έντονο αποτέλεσμα. Παρ'όλα αυτά την έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές και στις πάνω βλεφαρίδες και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό.



Ήθελα πολύ καιρό να χρησιμοποιήσω μία από αυτές και σίγουρα στο τέλος ανταμείφθηκα. 
Σας τις συστήνω ανεπιφύλακτα!

Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη mascara;
Αν ναι, ποια είναι η γνώμη σας;

Αυτά από 'μένα,
Εύα.

6 σχόλια:

  1. Γειααααα!! Εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει αυτήν την συγκεκριμένη mascara και επειδή μ'ενδιαφέρει να προσδίδει έντονο χρώμα και ένταση στο βλέμμα σκέφτομαι να είναι η επόμενη επιλογή μου! Σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση, είσαι υπέροχη!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις,πιστεύω θα σου αρέσει.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  2. Είχα παλιά την μωβ και ήταν πολύ καλή!Ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αρκετά ιδιαίτερη!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το post!

      Διαγραφή
  3. Δεν την εχω χρησιμοποιησει αλλα μου μπηκε στο μυαλο εδω και καιρο στο μυαλο.Εκτος πο την ενταση δινει και το μηκος που υποσχεται;thanks για το review

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο καλή όσο υπόσχεται!
      Δίνει σίγουρα το επιθυμητό μήκος!

      Διαγραφή