Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Olive way-κρέμα χεριών με μανόλια,έλαιο ελιάς&βούτυρο αμυγδάλου

Γεια σας!
Τον τελευταίο καιρό έψαχνα μια αποτελεσματική κρέμα χεριών και συμπτωματικά μου έκαναν δώρο τη συγκεκριμένη.
Δεν ήξερα προηγουμένως την εταιρεία της κρέμας αυτής, αλλά έψαξα πληροφορίες και λεπτομέρειες στην ιστοσελίδα της. 
Μετά από μία γρήγορη αναζήτηση λοιπόν, είδα ότι:
  •  είναι κατασκευασμένα στην Ελλάδα
  • δεν έχουν δοκιμαστεί σε ζώα
  • έχουν 100% οργανικό ελαιόλαδο
  • είναι δερματολογικά ελεγμένα
  • δεν έχουν συντηρητικά, ορυκτέλαια, GMO και σιλικόνες
  • κατασκευάζονται με ανακυκλώσιμες ή από ανακυκλωμένες συσκευασίες 


Η κρέμα περιέχει μανόλια, έλαιο ελιάς και βούτυρο αμυγδάλου.

Όπως αναφέρεται στη συσκευασία, τα έλαια από ελιά, χαμομήλι και βούτυρο αμυγδάλου μαλακώνουν και ενυδατώνουν τα ξηρά και ταλαιπωρημένα χέρια. Η προβιταμίνη Β5 αναπλάθει τα σκασμένα χέρια και το εκχύλισμα μανόλιας προστατεύει από ερεθισμούς.


Προσωπικά, αρχίζοντας από τη συσκευασία, πιστεύω πως είναι αρκετά εύχρηστη, καθώς και βολική. Το περιεχόμενο παραμένει ασφαλές στο περιεχόμενο της συσκευασίας και δεν "φεύγει" με ένα απλό άνοιγμά της. Η υφή της είναι λεπτόρρευστη και απλώνεται εύκολα στο δέρμα, αφήνοντας μια αίσθηση απαλότητας. Με τη μυρωδιά της μανόλιας να υπερισχύει, το άρωμά της γίνεται εξίσου ευχάριστο και με μεγάλη διάρκεια.  


Το μοναδικό αρνητικό που έχω να επισημάνω είναι η τιμή του προϊόντος. Η συσκευασία περιέχει 75 mL και κοστίζει 7,50 ευρώ. 

Για περισσότερες πληροφορίες και προϊόντα μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.oliveway.com/


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από τη συγκεκριμένη εταιρεία;

 Ποια είναι η γνώμη σας;




Αυτά από εμένα, 
Εύα.

13 σχόλια:

  1. Δε την γνωρίζω καν αυτή την εταιρία, αλλά μου αρέσει που είναι ελληνικά, δεν είναι δοκιμασμένα σε ζώα κτλ! Θα ρίξω μια ματιά μήπως και βρω κάτι και για 'μένα!
    Υ/Γ: ευχαριστώ που φωτογράφισες και τα συστατικά! Πραγματικά το θεωρώ πολύ σημαντικό παράγοντα για την επιλογή ενός προϊόντος!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν τη συγκεκριμένη κρέμα,δεν γνώριζα κι εγώ αυτή την εταιρία.
      Έψαξα στην ιστοσελίδα για τα προϊόντα που διαθέτει και μου άρεσε αρκετά η "φιλοσοφία" τους.Θα αναζητήσω κι άλλα σύντομα.
      Όσο για τα συστατικά,σκέφτηκα ότι ίσως ενδιαφερόταν κάποιος να τα διαβάσει.Χαίρομαι ιδιαίτερα που φάνηκε χρήσιμο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ερώτηση: τα προϊόντα αυτά τα προμηθευόμαστε μόνο μέσω της ιστοσελίδας τους;

      Διαγραφή
    3. Έκανα μία μικρή έρευνα στα καταστήματα που έχουμε στη Ρόδο και βρήκα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας.
      Τα καταστήματα που τα διαθέτουν(εδώ),έχουν φυτικά προϊόντα.
      Για άλλες περιοχές δεν γνωρίζω.Θα ψάξω όμως και θα σε ενημερώσω :)

      Διαγραφή
  2. Δεν την γνωρίζω την εταιρία.Πρώτη φορά ακούω γι'αυτήν.Εγώ αμελώ την κρέμα χεριών δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν δοκιμάσω τη συγκεκριμένη κρέμα,δεν γνώριζα κι εγώ την εταιρία.
      Για 'μένα η κρέμα χεριών(κυρίως το χειμώνα),είναι απαραίτητη.Γενικότερα όμως,χρησιμοποιώ όλο το χρόνο.

      Διαγραφή
  3. Πριν απο αυτο το ποστ δεν ειχα ιδεα για την εταιρεια, τωρα ομως την εμαθα κι εγω!χιχι
    Πολυ καλη φαινεται η κρεμουλα αυτη και πολυ ωραιο το review σου!
    Θα προσπαθησω να τη δοκιμασω αφου ειναι τοσο καλη!
    Φιλια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το review :)
      Είμαι στην αναζήτηση κι άλλων προϊόντων αυτής της εταιρίας.
      Αν δοκιμάσεις την κρέμα,πες μου εντυπώσεις!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Σε τάγγαρα,πέρνα από το blog μου να το δεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το blog σου! Τέλειο το πουα background!! Έγινα μέλος και θα χαρώ να γίνεις στο δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει :)
      Mόλις έγινα μέλος και στο δικό σου blog!

      Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλό το blog σου. Την χρησιμοποιώ 2 χρόνια τώρα και δεν την αλλάζω με τίποτα και χρησιμοποιώ και κρέμα προσώπου απο την ίδια εταιρία. Επειδή είδα οτι δεν τα βρίσκεται εγώ τα παραγγέλνω online απο το www.cretanflavor.com και σε 2 μέρες είναι Αθήνα και οι τιμές τους χαμηλότερες απο την ίδια την εταιρία .... Τα φιλιάάάά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή