Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Cosmopolitan "Ιανουαρίου 2014"

Γεια σας!
Εύχομαι ο νέος χρόνος να είναι υπέροχος για όλους!(μία παρένθεση για το 2014)
Μπορεί τα Χριστούγεννα να πέρασαν,η χριστουγεννιάτικη διάθεση όμως παραμένει για λίγο ακόμα.
Όποιος είναι λάτρης των Χριστουγέννων...καταλαβαίνει τί εννοώ!
Η σημερινή ανάρτηση,λοιπόν,μας δίνει τη δυνατότητα να χαρούμε ακόμα λίγο το εορταστικό κλίμα!
Ο λόγος...
το τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού cosmopolitan.
Ως εορταστικό τεύχος,φροντίζει να μας βάλει για τα καλά στο κλίμα με ένα bonus αφιέρωμα(το Blast Christmas).Το συγκεκριμένο αφιέρωμα περιλαμβάνει διάφορα tips για τις γιορτές(και όχι μόνο),καθώς και ιδέες για δωράκια προς τους αγαπημένους μας.
Οι γιορτές τελείωσαν,τα δωράκια όμως παραμένουν!
Ένα τεύχος με γενναιόδωρο υλικό προς ανάγνωση.


Ας περάσουμε όμως στο σημείο που πρέπει να εστιάσουμε,το οποίο δεν είναι άλλο από το δωράκι του περιοδικού.
Ως δώρο σ' αυτό το τεύχος,υπάρχει μία μάσκαρα από την oriflame.
Η μάσκαρα αυτή έχει πλαστικό βουρτσάκι,ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες και δίνει μήκος.
Τη χρησιμοποίησα στο Πρωτοχρονιάτικο μακιγιάζ μου.
Ένα μειονέκτημα που θέλω να επισημάνω,είναι ότι αργεί λίγο να στεγνώσει(γενικότερα όμως το αποτέλεσμα δεν με δυσαρέστησε).
Μπορείτε να τη δείτε τη συσκευασία της καλύτερα στις φωτογραφίες που ακολουθούν.


Εσείς,αγοράσατε το συγκεκριμένο τεύχος?
Αν ναι,πώς σας φάνηκε?Δοκιμάσατε τη μάσκαρα?


Αυτά από 'μένα,
Εύα

10 σχόλια:

  1. η μασκαρα δυστυχως δεν μου αρεσε κα θο λου....ειναι σα νερακι..περιμενω λιγο να ξεραθει μπας και κανει τιποτα..απογοητευτηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα δεν μου φάνηκε κακή. :)
      Πρέπει να περιμένω λίγο μέχρι να στεγνώσει,αλλά δεν με πειράζει.

      Διαγραφή
  2. Εγώ δεν το πήρα, αλλά δηλώνω fan του cosmo!! Το παίρνω σχεδόοον κάθε μήνα!! Καλή χρονιάααα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο ;) Κατά τη γνώμη μου είναι από τα πιο ωραία περιοδικά!
      Καλή χρονιά και σε 'σένα :)

      Διαγραφή
  3. Το πήρα και εγώ. Με τη μασκαρα δεν ενθουσιαστηκα να πω την αλήθεια. Κατα τα άλλα το τεύχος το ευχαριστηθηκα!! Οτι έπρεπε για τις γιορτές :)) Αναμένουμε το επόμενο τωρα.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλό αυτό το τεύχος!
      Η μάσκαρα δεν μου φάνηκε κακή(κάνει τη δουλειά της).
      Περιμένω κι εγώ το επόμενο τεύχος!!

      Διαγραφή
  4. Δεν το πήρα .. αν και το παίρνω συχνά αυτό το περιοδικό γιατί δεν είναι μόνο διαφημίσεις αλλά και διάφορα άρθρα! Για τη μάσκαρα, δεν ξέρω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο περιοδικό έχει ωραία θεματολογία :)
      Περιμένω να βγει και το επόμενο.

      Φιλιά <3

      Διαγραφή
  5. Ενδιαφέρον φαίνεται το τεύχος :)
    Όσο για τη mascara την έχω δοκιμάσει, αλλά δεν με ξετρέλανε :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει αρκετό ενδιαφέρον :)
      Κι εμένα το ίδιο,αλλά εντάξει(δεν είναι κακή).

      Διαγραφή